@ بیا دانلود کن @
دانلود:نرم افزار ها وفیلم ها و موزیک هاو...
 
nod32

تاریخ آخرین آپدیت : ۰۸/۰۸/۲۰۱۲

با توجه به این که این روزها ویروس های زیادی در اینترنت انتشار یافته هیچ کامپیوتری از شر ویروس در امان نیست. همه به دنبال یک آنتی ویروس مطمئن هستند تا بتوانند از ویروسی شدن سیستم خود جلوگیری کنند. ما به شما آنتی ویروس نود۳۲ را پیشنهاد می کنیم . به دلیل اینکه ،آنتی ویروس نود ۳۲ هوشمند است توانای این را دارد که سیستم شما را در مقابل ویروس ها ایمن س . شما با داشتن یوزر و پسورد آنتی ویروس می توانید بدون هیچ دردسری آنتی ویروس خود را آپدیت نمایید، در ادامه مطلب تعدادی یوزر و پسورد برای شما عزیزان گردآوری نموده ایم که هم اکنون می توانید دریافت کنید. این یوزر و پسورد های آنتی ویروس نود ۳۲ همیشه آپدیت می شوند و شما می توانید این صفحه را ذخیره نموده و هر وقت که نیاز به یوزر و پسورد جدید داشتید به همینجا مراجعه نمایید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 مرداد 1391برچسب:یوزر ,و پ,سورد ,آنتی, ویروس ن,ود ۳,۲, Eset ,NOD32, Antivirus,
ارسال توسط محمد

 

دانلود نرم افزار امنیت اینترنت AVG با سریال معتبر - AVG Internet Security 2012 12.0

 

 

آیا از نصب نرم افزار های متعدد فایروال، ضد جاسوسی، آنتی هک و ... خسته شده اید ؟

به دنبال نرم افزاری می گردید که امنیت کامپیوتر شما را از همه نظر و به صورت یکجا تامین کند ؟

 

نرم افزار امنیتی AVG Internet Security 2012 12.0 در خدمت شماست ! یک نرم افزار امنیتی همه کاره که امتحان خود را پس داده و از آزمون های مختلف امنیتی نیز سربلند بیرون آمده است. این نرم افزار ، امنیت کامپیوتر شخصی و یا شبکه شما را به صورت کامل تامین کرده و شما را از نصب نرم افزار های مختلف امنیتی بی نیاز می کند.

 

خدمات امنیتی نرم افزار AVG Internet Security 2012 12.0 از همان شروع نصب آغاز می شود ! این نرم افزار در شروع نصب و قبل از اینکه روی کامپیوتر شما اینستال شود، یک بار کل سیستم شما را اسکن می کند تا مطمئن شود هیچ بدافزاری جلوی نصب صحیح AVG را نخواهد گرفت. بعد از پایان نصب نیز به شما پیشنهاد می کند تا از سرویس آپدیت آنلاین استفاده کنید تا قادر به شناسایی جدیدترین برنامه های مخرب باشد. سپس با هر بار روشن کردن کامپیوتر و بالا آمدن ویندوز، نرم افزار امنیتی AVG نیز فعال می شود. این نرم افزار در طول کار شما با کامپیوتر، مثل یک بادی گارد حرفه ای از کامپیوتر شما مراقبت می کند تا هیچ نرم افزار مخربی وارد سیستم نشود.

 

AVG Internet Security 2012 12.0 شامل آنتی ویروس، آنتی اسپم، آنتی هک، فایروال، ضد جاسوسی و آنتی تروجان است. از مزایای نرم افزار امنیت اینترنت AVG ، سرعت بالای آن است. به طوری که سرعت کامپیوتر شما قبل و بعد از نصب این نرم افزار هیچ تغییری نخواهد کرد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:دانلود, نرم افزار ,امنیت ,اینترنت, AVG,,
ارسال توسط محمد

دانلود آنتی ویروس نود 32 نسخه خانگی - NOD32 Antivirus Home Edition 5.2.9.1

(مخصوص ویندوز 32 بیتی)

 

 

 

آنتی ویروس نود 32 ، یکی از بهترین و محبوب ترین آنتی ویروس ها مخصوصا در بین کاربران ایرانی میباشد.

در این مطلب، جدیدترین نسخه از این آنتی ویروس را برای شما آماده کرده ایم. این نسخه، نسخه ی خانگی (Home Editiosn) بوده و بهترین انتخاب برای کامپیوتر های خانگی و ادارت کوچک میباشد.



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:دانلود ,آنتی ویروس ,نود, 32 ,نسخه ,خانگی,
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 12524
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

!-- End WebGozar.com Poll code --