@ بیا دانلود کن @
دانلود:نرم افزار ها وفیلم ها و موزیک هاو...

 

دانلود بازی Sleepy Jack v13590 برای اندروید

 

 


پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی رویاهای شما !
یکی از ۱۰ بازی برتر سال اندروید ؛ بازی زیبایی که توانسته است با ارایه گیم پلی جدید و مهیج ، به جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا کند .
بازی انتخاب شده توسط ویرایشگران گوگل پلی و بهترین بازی دسته آرکید و اکشن .
تمامی موارد ذکر شده از جمله عناوین بازی Sleepy Jack می باشد که هم اکنون با صدها هزار بار دانلود و نصب توانسته است خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندروید معرفی کند .

به جک خواب آلود کمک کنید تا پرواز کرده و با موفقیت از گذرگاه رویا ها عبور کند . این بازی در ۴۰ مرحله مختلف با ۱۰ ساعت گیم پلی در یک محیط ۳ بعدی آماده است تا شما را به خود سرگرم سازد .



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:دانلود ,بازی, Sleepy, Jack, v13590 ,برای ,اندروید,,
ارسال توسط محمد

این بار ورژن جدید بازی فوق العاده زیبای پرندگان خشمگین با نام Angry Birds Space را  برای کامپیوتردر این وبلاگ برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این بازی ادامه سری بازیهای Angry Birds میباشد و همانطور که از نامش پیداست در این ورژن پرندگان دوست داشتنی بازی در فضا و سیارات دیگر به جنگ خوکهای بد جنس میروند. این بازی به همراه کرک و سریال نامبر و کاملاً تست شده ارائه شده است. پیشنهاد میکنیم حتماً دانلود کنید.

 

www.Clickkon.com

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب: دانلود, بازی, Angry, Birds, Space ,برای ,کامپیوتر,,
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار افزایش سرعت بازی در کامپیوتر - IObit Game Booster 2.41

 

 

 

روند توسعه و پیشرفت گرافیکی بازی های کامپیوتری به گونه ای است که اگر بخواهید کامپیوترتان قادر به اجرای تمام بازی های جدید باشد، باید هر 6 ماه یک بار آن را آپگرید کرده و به جدیدترین سخت افزارها مجهز کنید! اما واقعا این کار ممکن نیست.

 

ما یک راه حل کم هزینه تر یا بهتر بگوییم بدون هزینه سراغ داریم. نرم افزار IObit Game Booster

 

این نرم افزار، کامپیوتر شما را از نظر نرم افزاری طوری بهینه سازی می کند که قادر به اجرای بازی های جدید باشد. البته نتیجه کار این نرم افزار، با مجهز شدن به سخت افزارهای جدید برابری نخواهد کرد. اما می تواند تا حدود زیادی مشکل کندی و یا اجرا نشدن بازی های جدید را بر روی کامپیوتر شما برطرف کند.

 

تنظیمات نرم افزار IObit Game Booster به صورت اتوماتیک است. این نرم افزار، بازی های نصب شده بر روی کامپیوتر شما را تشخیص داده و بهترین محیط نرم افزاری را برای اجرای آنها فراهم می کند. اساس کار نرم افزار IObit Game Booster ، خالی کردن حافظه Ram و پردازنده CPU از طریق بستن برنامه های اضافی ویندوز است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد

دانلود بازی کانتر سورس (نسخه آویارا) - آپدیت 17 ژانویه 2012

Counter Strike Source 1.0.0.69 AviaRa Edition

 

 

 

 

  این نسخه که تا کنون در هیچ کدام از سایت های فارسی زبان معرفی نشده است، نسخه AviaRa نام دارد. این نسخه از بازی کانتر، منطبق بر Counter Strike Source بوده و تا تاریخ 17 ژانویه 2012 آپدیت شده است.

 

توسط نسخه کانتر آویارا، میتوانید به سرورهای آپدیت شده ی آنلاین NoSteam متصل شده و بازی کنید. همچنین امکان بازی تک نفره و گروهی تحت شبکه Lan وجود دارد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 240
بازدید کل : 12521
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

!-- End WebGozar.com Poll code --