@ بیا دانلود کن @
دانلود:نرم افزار ها وفیلم ها و موزیک هاو...

 

دانلود بازی Sleepy Jack v13590 برای اندروید

 

 


پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی رویاهای شما !
یکی از ۱۰ بازی برتر سال اندروید ؛ بازی زیبایی که توانسته است با ارایه گیم پلی جدید و مهیج ، به جایگاهی که شایسته آن است دست پیدا کند .
بازی انتخاب شده توسط ویرایشگران گوگل پلی و بهترین بازی دسته آرکید و اکشن .
تمامی موارد ذکر شده از جمله عناوین بازی Sleepy Jack می باشد که هم اکنون با صدها هزار بار دانلود و نصب توانسته است خود را به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های اندروید معرفی کند .

به جک خواب آلود کمک کنید تا پرواز کرده و با موفقیت از گذرگاه رویا ها عبور کند . این بازی در ۴۰ مرحله مختلف با ۱۰ ساعت گیم پلی در یک محیط ۳ بعدی آماده است تا شما را به خود سرگرم سازد .



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 21 مرداد 1391برچسب:دانلود ,بازی, Sleepy, Jack, v13590 ,برای ,اندروید,,
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار اجرای برنامه های اندروید در کامپیوتر - BlueStacks

 

 

 

 

نرم افزار BlueStacks ، بهترین نرم افزاری است که هر دارنده موبایل اندرویدی می تواند روی کامپیوتر خود داشته باشد ! توسط نرم افزار BlueStacks می توانید برنامه ها و بازی های اندروید را روی کامپیوتر خود و در محیط ویندوز اجرا کنید.

 

یکی از دغدغه های دارندگان گوشی های موبایل، این است که قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظر در گوشی خود، محیط آن را ببینند و تست کنند. نرم افزار BlueStacks امکان اجرای برنامه های اندرویدی در کامپیوتر را به شما می دهد. به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. به این ترتیب از نصب و حذف های مکرر خلاص می شوید و فقط برنامه هایی را نصب می کنید که محیط آنها را دیده اید و خوشتان آمده است.

 

اگر برنامه اندرویدی را با کمک BlueStacks در ویندوز نصب و تست کردید و مورد قبولتان بود، می توانید به راحتی با کمک همین نرم افزار آن را به موبایل اندرویدی خود انتقال دهید ! این انتقال هم به وسیله کابل USB و هم به صورت بیسیم (WiFi یا Bluetooth) امکان پذیر است.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

دانلود نرم افزار تعمیر و تقویت باتری موبایل (اندروید) - Battery Repair Android

 

 

چه کسی دوست ندارد کارایی باتری موبایل اش افزایش پیدا کند ؟

نرم افزار Battery Repair میتواند عملکرد باتری موبایل شما را به طرز محسوسی بهبود بخشیده و در بهترین حالت حدود 3 ساعت بر زمان کار آن اضافه کند.

 

اگر باتری موبایل شما به دلیل استفاده زیاد ضعیف شده و دیگر مثل قبل شارژ نگه نمیدارد، این نرم افزار با سیستم مخصوص بهینه سازی باتری قادر است مشکلات باتری موبایل شما را برطرف کند. نرم افزار Battery Repair تنها نرم افزاری است که برای تعمیر و تقویت باتری گوشی های موبایل ساخته شده است.



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 19 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 237
بازدید کل : 12518
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

!-- End WebGozar.com Poll code --